Labels

Sunday 17 March 2013

Quick Brightening Make-up (and foundation review)



Hi All,

after a quiet rainy Sunday I am really in need for some colours!

I was watching Lisa's Brightening Make-Up Video and I decided to put into practise her tip to combine my favourite bright lipstick and turn it into an every-day pick me up lip colour... and here you go, Bare Minerals' Cherry on Top applied as a stain all over my lips -- this is an amazing lipstick, great pigmentation and very hydrating -- and a thin layer of Rimmel Lasting Finish in no.3 from the Kate Moss Collection - a dusty rosy matte, great for an everyday nude... 

Ciao a tutti,

dopo un'uggiosa domenica, ho proprio bisogno di un po' di colore!
Sbirciando tra i video d Lisa Eldridge, ho ripescato questo Brightening Make-up video e ho messo subito in pratica il consiglio della magica Lisa di combinare il mio rossetto più vivace al mio nude preferito... e questa è la mia scelta: 
Cherry on Top di Bare Minerals - un rossetto splendito, idratante e super pigmentato - utilizzato come stain sulle labbra e un leggero strato del rossetto numero 3 di Rimmel Lasting Finish della linea di Kate Moss - un perfetto nude dalle sfumature rosa antico..  


the result is a long lasting, moisturising and bright lip colour perfect for dull days!

il risultato è un rossetto a lunga tenuta, idratante e luminoso, perfetto per le giornate grigie!


Enjoy your Sunday Night
x

No comments:

Post a Comment